Ni som följer bloggen kanske minns att jag skrev till Telia för ett par veckor sedan. Ni hittar det här.
Inte ett ljud har jag hört förrän idag. Det kom ett brev där det står så här:
” Har du glömt att bekräfta ditt nya telefonabbonemang?
Den 22 januari 2010 skickade vi dig information… osv”
Ska man skratta eller gråta?
To be continued…
Haha… där ser man, Telia kollar runt i bloggar efter missnöjda kunder?!
Bra att de svarar någonstans iaf, om de är svåra att få tag på i telefonen menar jag 😉
jajamen!
Musen som röt hördes ända till kudntjänsten!
BRA JOBBAT Eva!!!!!!!!
Nu blev jag lite imponerad faktiskt! Telia kundservice svarar i MIN blogg!
Hej!
Inledningsvis vill jag först be om ursäkt för alla problem som har uppstått vid beställningen av paketpriset. Jag vågar inte svara på om det är telefonförsäljaren eller handläggaren på kundservice som har rätt angående installationshjälpen. (Ibland har våra telefonförsäljare kampanjer där det ingår installationshjälp) Detta är inget jag vågar svara på i ditt enskilda fall.
Det är jättetråkigt att läsa att du blir förvirrad (vilket är förstårligt) av allt skickande av bekräftelser och försändelser till dig.
Jag har tagit vidare dina åsikter och kommer framföra dessa till högre ort.
Du är mer än välkommen att kontakta mig via formuläret nedanför så tar mer än gärna hand om ditt ärende så att vi löser detta. En gång för alla. Med förhoppningen att vi nu kan göra dig nöjd.
Jag ber återigen om ursäkt för problemen som orsakats.
http://proof.telia.se/enkatpoll.asp?ProofID=15515
Med vänliga hälsningar
Daniel Leuschner, Telia kundservice